De laatste dagen

28 mei 2018 - Antwerpen, België

Puf, puf, we zijn thuis. En de temperaturen hier hebben we tijdens onze vakantie niet gehad dus dat viel even tegen. Zaterdag thuis gekomen en de camper leeggehaald. Kleren die nog gewassen moeten worden im de was. Alle kadootjes uitzoeken voor het  desbetreffende gezin en ondertussen wennen aan de tropische temperaturen hier.

De laatste dagen hebben we problemen gehad met de wifi. Dus hebben jullie mog heel wat foto's tegoed vooral over Omaha beach en Point du Hoc. Stuk voor stuk indrukwekkende plaatsen uit de 2e Wereldoorlog. Elke foto probeer ik zoveel mogelijk te omschrijven. Dus kijk bij foto's album: de laatste dagen! Dan zijn jullie helemaal bij.

Dan zit het er dus weer op. De 4 weken zijn omgevlogen en we hebben weer heel veel nieuwe plaatsen gezien. Terugkijkend een heel afwisselende vakantie qua weer maar ook qua omgeving. Prachtige maar ook verschillende landschappen in landen die naast elkaar liggen maar toch zo verschillend zijn. Hebben we alles van Frankrijk en Spanje gezien? Zeker niet. Er is nog heel veel te ontdekken. Plekken die we nu overgeslagen hebben in verband met het weer. Maar we kunnen ook nog zuidelijker en Portugal ligt er ook prachtig om eens mee te pakken. We hebben er zeker zin in om  weer een aantal weken op stap te gaan en landen en volken te ontdekken. In ons rijdend tweede huisje, dat ons niet in de steek heeft gelaten en wat prima bevallen is.

Heel leuk was het ook om onze belevenissen op te schrijven en te delen met jullie. Het enige negatieve is het feit dat de wifi verbindingen op de campings soms zeer te wensen over laat. We gaan eens kijken of we daar iets aan kunnen doen. Hopelijk vonden jullie het ook leuk en zijn jullie er een vilgende keer weer bij.

Een speciaal woordje nog aan Inge en Lieke. Jullie waren er voor het eerst bij en dat vonden wij heel erg leuk. Jullie reakties, eerst via email en later via reaktie op "reislogger", hebben we zeer gewaardeerd. We hopen snel weer bij jullie persoonlijk langs te komen. Even bijpraten!

De dagdageljkse dingen zijn er al weer aan het insluipen. Arie weer aan het werk en hier staat de strijk weer klaar. Morgen avond gaat de Camper weer terug naar de stalling, hopelijk kunnen we hem er snel weer uithalen voor een weekendje of zo.

Nogmaals dan en tot de volgende reis!

1. Lieke engelkamp:
    28 mei 2018
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn gekomen.Wij hebben genoten van alles wat jullie beleefd hebben en volgende keer gaan we weer mee tussen de wielen naar vreemde oorden.
    Geniet van het warme weer en we horen nog van elkaar,
    Lieve groetjes uit
    vorden.