Laatste dag in Arenzano

21 juni 2013 - Arenzano, Italië

Vanochtend wakker geworden met dreigende luchten, Gisteren had het al een beetje geregend. Eigenlijk waren we van plan in het hotel te blijven en wat te zwemmen en zonnen maar toch maar besloten om weg te gaan. We gaan een paar dorpjes verderop. Weer per trein natuurlijk. Het wordt Savona, nooit van gehoord maar in het Marco Polo boekje zeggen ze dat het een leuk plaatsje is. Dus daar maar heen. Op weg naar het station de plaatselijke markt nog bezocht.

Savona is een leuk plaatsje. Het heeft een hele oude kern maar is ook aan het uitbreiden. We vinden een heerlijk koffiebarretje waar de Italianen aan de toog even een caffé nuttigen maar waar ze ook o zo lekkere speciale koffie hebben. Zelf ben ik helemaal weg van de diverse ijskoffies. Daarna op zoek naar een plattegrond en wat winkeltjes kijken. Bij de haven een fort uit de renaissance bezocht en genoten van de omgeving. Terug naar het hotel met de trein. Toen we in het hotel waren belde Erik dat hij zondag thuis komt. Gezellig. Katarina nog even gebeld om te feliciteren met haar verjaardag, dadelijk nog foto´s online zetten. Koffers pakken. Douchen en aan tafel. Dan zit de dag er bijna weer op en de geboekte vakantie ook.

Morgen na het ontbijt gaan we weer op weg nu naar Turijn. Het is maar 1 overnachting dus ik denk dat we spijt krijgen want het zal zeker te weinig tijd zijn. Maar je kan ook niet alles hebben.

CIAO

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Cees en Joëlle:
    21 juni 2013
    Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie schoondochter. Jullie hebben daar dreigende luchten,nou troost je,die hebben wij hier ook en bij ons valt er ook nog regen uit. Maar ja watwil je , het is hier een Nederlandse zomer.Regen wind enaf en toe een hele warme dag. Fijn dat de reis zo goed verloopt,wij zien uit naar het vervolg. Groetjes Cees en Joelle
  2. Gerrit en Tine:
    21 juni 2013
    Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie schoondochter en wat hebben
    jullie veel gezien en meegemaakt. Wij gaan morgen naar de verjaardag toe.
    De foto's zijn trouwens ook erg mooi.
    Groetjes Tine en Gerrit.
  3. Edwin Boer:
    23 juni 2013
    Dag Paps en Mams,

Het is leuk om te lezen dat jullie samen genieten. Na 25 jaar met ons "opgezadeld" te zijn geweest, kunnen jullie eindelijk genieten. Ik geef jullie groot gelijk. Besteed een fijne tijd samen, en geniet ervan. Geniet van de rust, en geniet van elkaar.

We wachten weer op het volgende verhaal.

Groetjes van ons.