Laatste dag in Zarautz

1 mei 2018 - Zarautz, Spanje

We hebben besloten verder te trekken. Hoewel het vandaag een schitterende dag was, wordt er voor morgen weer regen voorspelt. Vannacht ging het vreselijk te keer. Maar elk nadeel heeft zijn voordeel..... de camper is weer een stuk schoner. Toen we vanochtend uit het dakluik kekenBlik uit het dakluik, goedemorgenzagen we een heerlijke blauwe lucht. Al vroeg 9uur waren we op weg naar beneden. Ruim 430 treden naar beneden. Beneden aangekomen is een prachtig overkapt wandelpad aangelegd want dit pad loopt langs de golfbaan, dus bescherming tegen golfballen!! Verder over de boulevard en uitzicht op talrijke surfers. De zon scheen wel maar warm was het echt nog niet. Dus petje af voor deze dames en heren. Door het plaatsje gewandeld en toen moesten we weer terug naar boven. Besloten om niet de trappen te nemen maar de weg. Was toch nog een aardige klim. Maar boven werden we beloond op een prachtige middag, heerlijk in de zonHeerlijk in de zon! Eindelijk!Eindelijk. Deze dag dachten we te kunnen afsluiten met een mooie zonsondergang. Helaas op het laatste moment waren de wolken te dik geworden en ging dat niet door. Toch wel een paar mooie plaatjes geschoten. Alles bij de foto's. Dadelijk weer klaar maken voor de nacht en dan morgen weer op tijd vertrekken richting Gorliz. Tot dan maar weer

Adios🇪🇸😘