Op zoek naar.......

5 mei 2018 - Zaragoza, Spanje

een paar dagen er tussenuit geweest. Oorzaak: slecht internet en een beetje depri ... van het weer en vooral de weersverwachtingen. Regen, regen en nog eens regen. Nee we zitten hier niet goed. Een beetje regen is niet erg, maar de hoeveelheid die hier naar beneden komt is niet te geloven. Voor de volgende dag wordt aardig weer verwacht dus we beslissen nog wel naar Bilbao te gaan. We zijn hier nu toch. Daarna beslissen we niet meer de Picos de Europa te bezoeken en zo een stuk uit onze geplande reis te halen, als we later over onze nieuwe route rijden zien we aan de zeer laaghangende wolken dat onze beslissing mischien wel de juiste was.

De volgende dag dus met de bus en de metro naar Bilbao. Pracht verbinding. Een bezoek gebracht aan het Guggenheim museum Guggenheim museumMooi museum, maar af en toe te modern voor ons. Maar we hebben er van genoten, later de oude stad bezocht en de kathedraal. Zie de foto's. Na nog een paar boodschappen te hebben gehaald weer de metro gestapt en zonder te zijn "bestolen" , weer veilig terug bij de camper.

De volgende dag de gps op Zaragoza gezet en over de tolweg, anders zou het te lang duren. Hoe verder we kwamen hoe beter het weer werd en zo ongeveer halverwege moesten de zonnebrillen er aan te pas komen. Dat was top! Wel ging het steeds harder waaien. En dat merkten we toen we in Zaragoza uitstapten. Wel een heerlijk strak blauwe lucht. Eindelijk een blauwe lucht 😎😎 eerst boodschappen en daarna heerlijk de beentjes omhoog in de zon. Vannacht heeft het nog wel hard gewaaid maar vanochtend zag alles er heerlijk uit. De was gedaan, gedroogd en gestreken en nu een het thuisfront "bijschrijven". Morgen gaan we weer verder. Naar de kust. Nu de oostkust. Ondergaande zon fotograferen zal er niet inzitten maar misschien wel een opkomende???🌅 Jullie horen en zien me wel weer.

adios🇪🇸😘