De laatste dag

27 juni 2013 - Trier, Duitsland

Het is zover. De laatste dag! Wat is het snel gegaan. Bijna 3 weken van huis geweest. Nog nooit zijn we zo lang weggeweest. Maar wat is het goed bevallen. We zouden het zo opnieuw doen! Maar eerlijkheidsgehalve moeten we bekennen dat onze benen zeggen dat ze dan wel een paar dagen rust willen hebben.

Voor ik verder ga wil ik als eerste alle volgers hartelijk danken. Fijn dat vele dit amateurverhaaltje wilden lezen. Een extra dank gelden degenen die een reaktie hebben gegeven. Vooral Joop en Ans die denk ik op alle verhalen een reaktie hebben gegeven maar zeker ook de anderen die hebben gereageerd. Het is erg leuk als er een reaktie is.

Vandaag zijn we 's ochtends eerst Trier ingeweest maar toen het ging regenen zijn we terug gegaan naar het hotel, waar we een nieuw plan hebben gemaakt: Luxemburg. Zo'n half uurtje hier vandaan. Omdat we alleen een middag hadden zijn we naar de informatie gegaan om een plattegrond te halen. Toen naar het paleis gegaan en wat door de stad gelopen. Wij kwamen uit bij een sightseeing treintje en toen we maar meegegaan om toch zoveel mogelijk te zien. Het was niet makkelijk om foto's te maken maar er zijn er toch een paar. Ik ben niet altijd zeker wat het is, maar het is een indruk. Wel een mooie schone stad. Gaan we nog wel een keer doen vanuit Belgie. Zo meteen ga ik de koffers weer pakken en morgen kunnen we dan weer na het ontbijt vertrekken.

Het was schitterend, ook om het met jullie te kunnen delen. Morgen weer over naar de dagdagelijkse taken. Het wasmachine zal wel staan te springen. Nou ik heb  genoeg!

Groetjes van de "Italian Adventure"- gangers

Arie en Karla

1. Ans en joop:
    27 juni 2013
    wij vonden het zeker leuk om jullie te kunnen volgen.
    ook omdat er punten van herkenning inzaten zoals venetie, florence sienna, trier en als laatste de stad luxenburg. Wij kunnen ons goed voorstellen dat jullie benen om rust schreeuwen, wat een arbeid hebben die verricht zeg.
    Ze moeten wel uit het goede hout gesneden zijn.
    Morgen weer thuis.
    Ook goed denken wij zeker met de wetenschap dat er nieuw leven wacht.
    We wensen jullie een bijzonder goede tijd.
    Hartelijke groet,
    JA
  2. Cees en Joëlle:
    27 juni 2013
    Het lijkt me een beetje dubbel.Fijn om weer thuis te komen,maar toch.Einde van een bijzondere reis..Bedankt dat we op deze manier mee konden genieten. Cees en joelle
  3. Inge:
    27 juni 2013
    Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad maar ook fijn dat jullie straks weer terug zijn. Geniet nog even van de laatste vakantie momenten en bereid je alvast voor op de trip naar Amsterdam
    Inge