Zwitserland

23 juni 2013 - Basel, Zwitserland

Al om 8.00 uur zitten we in de auto. We hadden wel airco maar niet goed genoeg dus slecht geslapen. Dus rijden dan maar. Heerlijk rustig op de weg tot Milaan. Daarna gaat het in een rechte lijn naar de grens. Bij de grens nog even een vignet gekocht en een kopje koffie. Over de grens de bergen die we graag weer terug zien. We zijn weer onder de indruk van ze. Onderweg een paar fotootjes gemaakt, misschien niet altijd even duidelijk. De ruit van de auto zit onder een aantal lijkjes en in Arenzona heeft het zand geregend<.

Eerst nog heerlijk in de zon maar na de St. Gotthardtunnel is de zon verdwenen en hangen de wolken over de toppen van de bergen. Lekker veel kunnen haken (doe is als we op de autoweg rijden)

In Basel staat ons hotel niet ver van de autoweg. Naast een prachtig groot winkelcentrum maar het is zondag dus uitgestorven, Het hotel is vrij nieuw en grandioos. Er hangt hier zelfs een paraplu! En we kregen 2 openbaar vervoer kaartjes om naar Basel te gaan. Maar ook hier blijven we maar 1 nacht dus blijven we lekker hier. Ik ben nu klaar met foto's en verhalen voor vandaag en ga eens mijn boek ,dat ik meegenomen heb, lezen. Want daar heb ik nog een letter in gelezen.

TSJAU (zwitserduits)

1. Ans en joop:
    23 juni 2013
    je kunt binnenkort je reisverslag in boekvorm uitgeven.
    geniet van de laatste vakantie momenten.
    wij beginnen aan onze laatste week in harfsen.
    grJA
  2. Karla Boer:
    23 juni 2013
    Dan zijn we ongeveer gelijk klaar met vakantie vieren. Wij komen als het goed is vrijdag weer huis. Eerst vanaf morgen nog een paar dagen Trier en moezelgebied.
  3. Cees en Joëlle:
    24 juni 2013
    Kon niet eerder reageren.Zaterdag moesten we naar een crematie,en zondag waren we in Zeeland en daar hadden we geen wifi.Zijn nu weer thuis en bekomen van de schrik.Zondagnacht hebben ze getracht bij ons in te breken,wat een ellende.Waren net een week klaar met alle herstelwerkzaamheden en hebben ze nu weer een heleboel vernield.Zijn we nog niet van de rommel af.Maar gelukkig is het alleen materiële schade. Jullie nog veel vakantie genot en hopelijk ,Karla, krijg je nu de tijd om je boek uit te lezen.groet Cees en Joëlle
  4. Karla Boer:
    24 juni 2013
    Zo dat is zeker schrikken. Wij begrijpen dat ze niet binnen zijn geweest. Gelukkig maar. Goed beveiligingssysteem! Balen dat er vernielingen zijn. Dit soort dingen wil je gewoon niet meemaken. Sterkte met alle afhandelingen. Groetjes.