Naar Venetië

15 juni 2013 - Gabicce Mare, Italië

Ja we gaan toch maar naar Venetië. Het was even dubben wat te kiezen, maar we willen er toch geweest zijn nu we er relatief dicht bij zijn. Relatief betekend zo'n 3 uur heen en 3 uur terug. Gelukkig een auto met airco en het feit dat we de goede kant opreden want de rest van Italië had het plan opgevat om maar naar de kust te gaan. Aan de andere kant van de snelweg stonden er meer files dan er gereden kon worden. Eenmaal in Venetië de auto in de p-garage en boottickets kopen. We wisten niet wat we moesten verwachten maar beiden hadden we geen spijt dat we gegaan zijn. Het bezoeken van de San Marco kathedraal hebben we voor een andere keer gelaten want er stond een enorme rij, pal in de zon. En warm was het. We willen nog wel een keer terug want alles zien is niet te doen. Zeker niet als je nog een eind moet rijden. Om 19.00 uur waren we weer terug en een gedeelte van de ochtendfile was in ons hotel neergestreken. Helaas de gemiddelde leeftijd werd alleen nog maar hoger. En arme "Gerrit" dat werd hard werken!

's Avonds de koffers gepakt en nog een drankje op een terrasje. Helaas moet ik bekennen dat ik me daar op het terrasje realiseerde dat ik helemaal geen foto's van Gabicce heb gemaakt en dat dat ook niet meer kon want het was al donker. Waarschijnlijk heeft het dus niet zo'n indruk gemaakt. Morgen mogen we weer weg!

CIAO

1. Ans en joop:
    18 juni 2013
    we zullen het zeker nog een keer over venetie hebben.
    het kan zeker niet in een keer bekeken worden.
    wij hebben het na 4 keer nog niet helemaal gezien en willen ook nog een keer terug.