Afscheid van de Dolomieten

13 juni 2013 - Gabicce Mare, Italië

Opgestaan en de zon schijnt volop. Mooi weer om een stukje te rijden. Voor de laatste keer de berg af. Gaat steeds soepeler! Hij gaat het denk ik leuk vinden. Vooral als Italianen ook nog willen inhalen, wielrenners die willen dalen of stijgen en daartussendoor een stel motorrijders voor wie het nooit hard genoeg kan!!! Maar zoals zo vaak, alles went. Beneden weer een ticket getrokken voor de autostrada en we kunnen er weer tegenaan. Tot Verona nog omringt door de bergen en dan wordt het vlak. De reis gaat voorspoedig de tolwegen zijn dan ook prima!  In de buurt van Cabicce kan je al gauw merken dat je in een totaal andere wereld bent. Netvormig in Rimini hebbenwe onze afslag en op de secundaire weg worden we al snel omringt door scootertjes die schijnbaar levensmoe zijn. We rijden ons plaatsje binnen en dit is dus echt een toeristische badplaats. In het hotel snel onze bagage naar boven gebracht en dan een korte wandeling. Dat viel ons wel wat tegen. De zee konden we amper zienwant het strand stond afgeladen vol met stoelen en parasols en alleen tegen betaling mochten je voeten wat zand voelen. Wij hebben dus geen zand gevoeld en een strandwandeling zat er dus niet in. Terug in het hotel even om wifi gevraagd maar we kregen als antwoord: .misschien morgen. Dan maar even een douche voor het eten!!!!!! IN EEN SCHOENENDOOS danwel te verstaan. Je kon er alleen recht in staan. En als je je shampoo van de grond wilde pakken moest je eerst de deur openen. Hopelijk is het eten beter van dit 4 sterren hotel.........'.'