Montecatini

18 juni 2013 - Montecatini Terme, Italië

Vandaag in het eigen plaatsje gebleven. Alweer keuzes. Pisa en Lucca zijn een optie maar dit plaatsje heeft ons zo verrast dat we hier een kijkje gaan nemen. Na het ontbijt gelopen naar de Fincalore. Een treintje uit eind 1800 dat door een kabel omhooggetrokken wordt een berg op,op 1000 meter hoogte. Boven rondgekeken, hier voel je af en toe een klein windje dus best aangenaam. Tegen de middag weer naar beneden gegaan. Beneden even naar het hotel om dan weer verder het plaatsje te bekijken en wat te shoppen maar de winkels zijn 's middags dicht tot 16.00 uur dus dat ging niet door. Dan maar vast wat koffers pakken want morgen gaan we weer verder. Daarna nog wat rondgelopen en na het eten nog even buiten gezeten. Morgen weer verder naar Arenzano. Alweer de laatste halte van de geboekte rondreis maar nog niet het einde van onze vakantie.

CIAO

1. Cees en Joëlle:
    19 juni 2013
    Probeer het een beetje voor me te zien.Wat leuk dat Erik belde.Ik heb net Thea en Margreet opgehaald van het vliegveld terug van vakantie. De groeten van allemaal
  2. Ans en joop:
    19 juni 2013
    de volgende tour gaat richting noord oost?
    ik zie dat het 260 km is.
    Goede reis