Naar onze nieuwe bestemming.

16 juni 2013 - Montecatini Terme, Italië

Vandaag lekker ontbeten in het kippenhok. Wat kunnen die Italiaanse dames kakelen, dat gaat maar door. Afrekenen, auto halen uit de stalling, 2 km verderop, maar met een shuttlebussen en vertrekken. De reisbeschrijving van de reisorganisatie was weer top. Binnendoor gaan we naar Toscane. Onderweg een bezoekje aan San Leo een bergdorpje wat niet zo bekend is maar er pittoresk uitziet. Van deze hoogte dalen we weer af en stijgen we weer naar de pas van 1000 meter hoogte. Natuurlijk vergezelt door wielrenners waar je wel respect voor krijgt als je ze ziet dalen en klimmen op een 18% steile weg.

Helaas duurde de tocht op deze manier wel heel erg lang. En dat is niet erg als je als hebt ingecheckt in je hotel maar nu wilde we op tijd daar zijn dus toen maar de gps laten werken. Je zit dan natuurlijk niet gelijk op de autostrada dus kan je nog volop genieten.

Eenmaal in Montecatini-Terme hebben we snel ons hotel gevonden. Een mooi hotel met grote kamers met hoge plafonds en gelukkig een douche waar je je in kunt bewegen. En dan natuurlijk de wifi. Hoe kan je nog zonder. Lekker gegeten en ja hoor NEDERLANDERS. Ook buiten veel Nederlands. ''s Avond even gewandeld een glaasje met de Nederlanders en naar bed.

CIAO

1. Ans en joop:
    18 juni 2013
    weer een fijne dag op weg naar ference
  2. Cees en Joëlle:
    18 juni 2013
    vandaag ben ik niet jaloers op jullie,want hier hebben we ook een tropische temperatuur.Als je niet et veel hoeft te doen is het gewoon genieten.We hebben hier alleen geen roomservice en geen schitterend uitzicht,maar ja een mens kan niet alles hebben. Genieten jullie daarom maar dubbel.
    Leuk jullie te volgen , tot de volgende keer