reis naar Italie

11 juni 2013 - Cavalese, Italië

Gisteren waren we na het diner, dat pas 19.30 uur begon, en een kort wandelingetje rond het hotel eigenlijk te moe om nog achter de computer te kruipen.

Gisteren zijn we na het ontbijt rond 8.30 uur vertrokken richting Munchen. Veel wegwerkzaamheden en daarom wat vertraging. Bij Munchen korte sanitaire stop en een kop koffie en met een nieuwe chauffeur achter het stuurwiel op naar Italie.

Op de foto's een impressie van wat we vanaf Munchen zoal gezien hebben onderweg. Misschien niet allemaal even duidelijk maar ze zijn door de autoruit gemaakt en het weer speelde ook niet mee. Regen uit de wolken die de toppen van de Alpen verstopten. Jammer maar ook wel indrukwekkend.

Eenmaal in Italie werd het weer iets beter en zagen we af en toe een blauwe plek.

Het laatste stukje vanaf de autostrade, zo'n 26 km, duurde ongeveer 45 min tot een uur. In rap tempo omhoog en enkele haarspeldbochten verder, kwamen we eindelijk bij ons hotel rond 17.00 uur. We hebben een kamer met schitterend uitzicht op de bergen waar op de toppen nog sneeuw ligt.

Vanochtend werden we wakker en scheen buiten de zon in een prachtig blauwe lucht. Heerlijk. Dadelijk even het dorpje hier ontdekken en dan horen jullie weer van ons.

Ciao

ps: als het goed is kan er nu ook op facebook meegelezen worden.

1. Ans en joop:
    11 juni 2013
    Het klinkt steeds beter als we van het weer uit gaan.
    waar in italie was je om 17 uur?
    Bij ons in de achterhoek is het zomer en we genieten elke dag.
  2. Karla Boer:
    11 juni 2013
    In cavalese. Vandaag is het mooi geweest. Maar nu rukken de wolken weer op. Wel een prachtig gezicht tussen die giganten van bergen
  3. Cees en Joëlle:
    12 juni 2013
    mooie foto's,reis wordt vast heel mooi.Zal veel zon bestellen voor jullie