Dag in cavalese

11 juni 2013 - Cavalese, Italië

Na het ontbijt zijn we richting dorp gewandeld. Eerst maar recht dor het midden op zoek naar een informatie bureau. Niet gevonden dan maar wat meer rondkijken. Op een gegeven moment vinden we een bordje info blijkt dat we er al langs waren gekomen. Door een vriendelijke dame geholpen en met kaarten met wandelingen weer terug naar het hotel. Een wandeling/beklimming dicht bij het hotel uitgekozen. Wandelschoenen aan en weg zijn we. Eerst een stevige beklimming dan bovenaan een prachtig uitzicht. Aan de andere kant van de berg een "Heidi-gevoel"."Ze kan zo naar beneden komen rennen". Jullie begrijpen wel wie deze uitspraken deed.

Verderop een mooi mariakapelletje met daarvoor een watertrog. Zag er niet drinkbaar uit. Na thuiskomst zijn we lekker wezen zwemmen in het hotel. Dat was voor beiden lang geleden. Ook nog even in de tuin op een ligstoel proberen te zonnen maar ten kwamen er wolken. Dus douchen en daarna nog een wandeling naar een park met prachtig uitzicht, een grote mariakapelletje en een indrukwekkende begraafplaats.

Dat was het zo'n beetje voor vandaag. Morgen onze laatste volle dag hier. We willen naar het Gardameer. Wordt vervolgd.

Ciao

1. Ans en joop:
    12 juni 2013
    Jullie genieten wel zeg, van harte gegund!
    een aanrader voor het Gardameer is lazise en het plaatsje Garda.
    of sirminione op het schiereiland bij paschiera.