Op weg naar Pineda de Mar.

14 mei 2018 - Pineda de Mar, Spanje

En weer een stukje noordelijker. Pineda de Mar is de bestemming. Aan de noord kant van Barcelona. De rit er naar toe begon prachtig in de zon. Bochtjes pakkend de een wat makkelijker dan de andere, ook wat haarspeldjes ertussen. Maar "de man" doet dat prima en de camper doet het prima.

Zo mooiSorry, bleef maar doorgaan😂En weer naar boven.

Na ook nog eens in de file gestaan te hebben voor de F1 wedstrijd ging het geleidelijk aan naar Pineda de Mar. De camping gevonden en een plekje uitgezocht. Alles weer aangesloten en de zon begon weer te schijnen dus even een eerste ronde door het plaatsje. Een echt Spaans vakantie plaatsje ,het  station opgezocht en nagekeken hoe laat we de trein moeten hebben als we naar Barcelona gaan. Nog wat windowshopping en aan het strand een wel verdient biertje en mijn allereerste glaasje Sangria. Met nog wat nacho's en wat olijfjes en mijn moederdag was weer herdacht 😘. Toen kwam de regen weer en zijn wij ietwat nat weer in de camper aangekomen

En uiteindelijk hebben we de campng gehaald en trokken de wolken weer op. Voor even dan.

Vandaag op de camping gebleven. Eerst weer de was gedaan en in het heerlijke zonnetje gedroogd en daarna nog kunnen strijken. Nog even die zonnestralen op onze gezichten laten schijnen en toen kwamen de wolken weer. Dus alle nalatige verslagen geschreven en foto's op de site gezet. Want eindelijk hebben we weer een camping met prima wifi! Morgen willen we hier nog eens het plaatsje beter bekijken, nu de winkels ook open zijn en mischien wat plaatjes schieten en woensdag naar Barcelona met de trein. Jullie horen ons dan zeker weer!

Adios🇪🇸😘

1. Lieke engelkamp:
    16 mei 2018
    Dank voor het verslag en jullie verhalen zijn goed leesbaar.
    Hier nog steeds goed weer maar aan de frisse kant. Met de Pinkster is ons 24 graden beloofd, dus fijn voor de mensen op de camping en aan zee.
    Lieve groetjes van de Engeltjes.