1e etappe

27 april 2018 - Neufchâtel-en-Bray, Frankrijk

Vanochtend rond 9.30 uur vertrokken. Was weer eens een crime om Antwerpen uit te komen. Maar gelukt en na een korte onderbreking, in Deerlijk bij de campershop, vertrokken richting Fanse grens. Het was bijna thuiskomen rond Lille, want waar ze op de Antwerpse ring want Antwerps voorbeeld doet goed volgen daar. Wat een file😩😩😩. Bij Arras, net voor de Peage, de weg af en over “niet tolwegen” gereden. In een woord prachtig! De foto’s geven maar een beetje weer hoe mooi het was. Ook de zon ging meer en meer schijnen. Rond 15 uur kwamen we aan in Neufchatel en Bray in Nomandie. We staan zo’n 500 meter van een hele grote supermarkt dus proviand ingeslagen voor 2 dagen. Lekker gegeten en even uitrusten voor de rit ban morgen. Waar gaan we heen???  We will see tomorrow😊😊

Salut 😘

Ps: even alleen tekst via 4g, wifi bar slecht. Foto’s later 😘

Onderweg naar Neufchatel-en-BrayOnderweg naar Neufchatel-en-BrayOnderweg naar Neufchatel-en-BrayOnderweg naar Neufchatel-en-BrayOnderweg naar Neufchatel-en-Bray

1. Edwin Boer:
    28 april 2018
    Files zullen nu wel voorbij zijn. De drukste punten zijn nu gedaan.
    Je kunt de fotos gewoon erop zetten met de 4g omdat er geen roaming meer bestaat 😉