De langste etappe?

28 april 2018 - La Celle-Saint-Avant, Frankrijk

Helaas vandaag weer alleen tekst. Foto's gaat echt niet lukken. Hoop dat de tekst er door komt. We hebben maar 1 streepje.

Vanochtend om 8.45 vertrokken van de camperplaats na een lekkere verkwikkende douche. Nadat de camper ook weer een slokje a €1.40 per liter heeft gekregen (was een van de goedkoopste die we onderweg hebben gezien), vertrokken voor een wat bleek lange etappe van iets minder dan 7 uur. Hebben alleen een korte stop gedaan voor wat boodschapjes. Wel helemaal zonder tol gereden. Hier aangekomen rond 4 uur, waren we de eerste op de camperplaats. Nu op het moment dat ik zit te typen (19.00 uur) komt er een Duitse camper aan. En nu weer een. Denk frans maar weet nog niet zeker.Ja frans👍

Na aankomst een heerlijke wandeling rond het meertje gedaan en net zelfs nog even in het zonnetje gezeten. Op de foto's wordt het wel duidelijk😉 Nog even de "lijken" van de voorruit gehaald en de navigatie geprogrammeerd voor morgen. Zou niet zo'n lange reis moeten worden. Richting Bordeaux.

Hopelijk morgen beter internet en dan foto's.

Salut!😘

Een paar foto's hier, de rest bij foto's.

CPEen aperitief in het zonnetje 😉Zonsondergang