Deel 2

9 mei 2018 - Valencia, Spanje

Vandaag gaan we naar Valencia. Om 9 uur de bus voor de camping, maar pech helaas waren er alleen sta plaatsen over en dat bijna een uur. Viel toch wat tegen. Eenmaal in Valencia op zoek naar de "i" ofwel informatie, een plattegrondje 'scoren', eigenlijk vaste prik. Proberen we altijd als we ergens aankomen. Valencia Door een mooi straatje vol souvenir winkeltjes op zoek naar interessante gebouwen. We begonnen met een overdekte versmarkt. Heerlijke geuren en prachtige verse produkten. Mercat Central, overdekte markt en het gebouw zelf ziet er ook schitterend uit. Na een kerk bezoek en wat rondlopen in de stad onder de heerlijk geurende bomen en bomen met sinaasappelen besloten we om in de hop on hop off bus te gaan om zoveel mogelijk te kunnen zien. Want 1 dagje is ook niets. We zijn begonnen met de maritieme rit die naar de jachthaven ging en daarna de historische rit. (Het was de bedoelong om dat andersom te doen, maar we waren vergeten te kijken in welke bus we stapten😂😂) veel gezien, de eerste rit onder de stralende zon, bovenop de bus en de tweede rit werd op het laatst een ritje in de regen maar gelukkig kwam de chauffeur het dak erop doen. Mooie dag. Nog een paraplu gekocht en boodschappen gedaan en toen de bus terug naar de camping. Heerlijk kunnen zitten.

De volgende dag en al weer onze laatste op deze camping, de was gedaan en gestreken Ook de was gaat gewoon door. Gaat allemaal gewoon door en als het zonnetje dan schijnt en er een heerlijk windje waait dan is het zo droog ook. 'S middags even wezen minigolf spelen en nog even van de zon genoten. Morgen weer reizen! Benieuwd waar we terecht komen.

Adios🇪🇸😘

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade