Start van het Spanje avontuur

30 april 2018 - Zarautz, Spanje

Vroeg wakker. Naast de CP ligt een school en bij de bushalte bij de CP worden kinderen afgezet die met de schoolbus verder gaan. Hier zijn ze niet vrij blijkbaar.

Camper afgekoppeld van de stroompaal en het vuil water gestort en klaar voor de reis naar Spanje. Het is droog als we weggaan maar eenmaal onderweg gaat het harder en harder regenen. Bar slecht !

We hebben nu gekozen voor de tolweg en het onlangs aangeschafte bib&go kastje (om snel langs de tolpoortjes te rijden) kan worden geprobeerd. Werkt fantastisch. We hebben al menig auto kunnen voorbijsteken. Werkt ook in Spanje dus in een ruk door naar Zarautz. Gelukkig wordt het weer als we dichter bij de grens komen wat rustiger. Maar het was mistroostig 😩

En het weer klaart een beetje op Ook komen de eerste bergen in zicht. Altijd een mooi gezicht. Hopelijk kunnen we ze later deze reis beter bekijken. Debergen komen in zicht.

In Zarautz steil naar boven naar de Camping. Gelukkig als we aankomen maar inmiddels regent het weer. We konden met het uitzicht naar de klif staan maar de eigenaar (?) zei dat met dit slechte weer het veter was een eindje er vandaan te staan. Wind en regen komen van zee en dan vang je alles. Nu staan we in de luwte. Prachtig uitzicht hier. Het plaatsje ZarautzHopelijk een dezer dagen nog een mooie zonsondergang, want daar id het, het olekje wel voor. We denken hier max. 3 nachten te staan. Voor vanavond in tafeltje in het restaurant van de camping gereserveerd. Hopelijk morgen was zonniger nieuws! ⛅️

Tot zover. De rest van de foto's staan bij foto's.

Adios!🇪🇸😘

1. Edwin Boer:
    1 mei 2018
    Hoe zuidelijker, hoe beter. Het weer zal wel omslaan later in de week. En dan lach je om de dagen ervoor. Aan de andere kant, als je meer rijdt maakt de regen niet veel uit. Zolang het maar lekker is als je op de CP kan genieteb van een KB en/of KW. T.B.V. de dorst zal je z.s.m. Moeten drinken.

Grapje 😉😉😊😊😘😘